Podczas zajęć komputerowych kodowaliśmy drogę Elfa do prezentu. Stawialiśmy pierwsze kroki w programie Scratch. Przy okazji poznaliśmy główne kierunki świata, powtórzyliśmy sobie też pojęcia: prawo, lewo, góra, dół. Kiedy poradziliśmy sobie z 14 poziomami gry Trasa Świętego Mikołaja, zmagaliśmy się z innymi świątecznymi zadaniami (sudoku, puzzle, znajdź różnice itd.), do których wrócimy jeszcze za tydzień. Najlepszym w kodowaniu okazała się Szymek! Tradycyjnie już, lekcja minęła zdecydowanie za szybko.

.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Miły Gościu, miło nam będzie, jeśli zostawisz komentarz. Pamiętaj, aby się podpisać.