piątek, 20 marca 2020

 ZA NAMI PIERWSZY TYDZIEŃ ZDALNEJ NAUKI😀💪💞

Kochani moi!

Mam nadzieję, że macie się dobrze, że jesteście zdrowi, wypoczęci i radośni. To bardzo ciężki czas dla nas, ale kto jak nie 1B da sobie z nim radę! 
Domyślam się, że mocno tęsknicie za szkołą, koleżankami, kolegami, za mną ...😃Ja za Wami ogromnie!😍

Dziękuję Wam za systematycznie przysyłane zdjęcia. Zarówno Waszych buziek, jak i zeszytów czy też prac technicznych i plastycznych. Cieszę się, że rzetelnie pracujecie i wykonujecie zadania, które Wam proponuję. Staram się, by były one ciekawe i bardzo zróżnicowane. Myślę, że każdy z Was świetnie sobie z nimi radzi, że nie ma wielkich problemów z połączeniem do edukacyjnych platform. Jeżeli występują kłopoty, opuśćcie dane ćwiczenie. Kiedyś do niego wrócicie😏. 
Cieszy mnie fakt, iż znajdujecie czas na zabawę, na wyjście do przydomowego ogródka, w którym zauważacie pierwsze oznaki nadchodzącej wielkimi krokami wiosny. 
Rozwijajcie swoje zainteresowania, róbcie wszystko to, na co wcześniej nie mogliście sobie pozwolić.😊 

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i czekam z niecierpliwością na kolejne zdjęcia.😀 

Dbajcie o siebie i swoich bliskich!
Wasza pani Mirka💞

To MY, pilni uczniowie😊













Nasze domowe notatki według wskazówek pani Mirki (jakie one są piękne!). Brawo!💗






Prace plastyczno-techniczne😊 Nie zapomnijcie ich przynieść do szkoły 😉









Prace dla chętnych😊👍💗



Jest czas na rozwijanie zainteresowań i spacery 😇





Kochani, jeśli chcecie napisać do mnie kilka słów, to zostawcie komentarz pod tym postem 😀😊😊💕 Będę przeszczęśliwa 💓

6 komentarzy:

  1. Dzień dobry kochana Pani Mirko
    Bardzo za panią tęsknię i nie mogę się doczekać powrotu do szkoły. Przesyłam przytulaski Łukasz Z.😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, Łukaszu :) Podobnie, jak Ty nie mogę doczekać się, kiedy wreszcie wrócimy do szkoły. Teraz jednak musimy dbać o siebie i bliskich! Bądźmy cierpliwi. Ściskam wirtualnie!

      Usuń
  2. Dzień dobry kochana Pani Mirko
    Nie mogę się doczekać powrotu do szkoły i bardzo tęsknię . Pozdrawiam cieplutko i przesyłam przytulaski. ŁUKASZ Z😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pilni uczniowie! Pełna motywacja! Z takim podejściem nauka w trybie zdalnym to bułka z masłem :-) A jacy wszyscy dumni z siebie na zdjęciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że pilni uczniowie ;) bo to przecież 1b ;) Ja jestem bardzo dumna z Ich pracy! Pracujcie wytrwale! Buziaki ślę!

    OdpowiedzUsuń

Miły Gościu, miło nam będzie, jeśli zostawisz komentarz. Pamiętaj, aby się podpisać.