wtorek, 12 maja 2020

WSPOMNIENIA, ACH WSPOMNIENIA...

Było już tak ładnie, tak ciepło, a od wczoraj deszcz i zimno... Jak to dobrze, że mamy swoje majówkowe wspomnienia, piękne zdjęcia, które przysłali rodzice, abym mogła zebrać je w taki pamiątkowy album.
Kochani!
Przygotowanie tej prezentacji sprawiło mi ogromną radość, albowiem zobaczyłam Was uśmiechniętych, zadowolonych, wypoczętych i radosnych. Oby było tak zawsze! Uśmiechajcie się, cieszcie się drobnostkami, pomagajcie rodzicom i dziadkom. Bądźcie ciekawi świata, tego co Was otacza. Odkrywajcie, eksperymentujcie, doświadczajcie, poprawiajcie, zmieniajcie i udoskonalajcie. Układajcie puzzle, rysujcie, zagrajcie w Uno, Scrable. Fotografujcie. Poczytajcie, załóżcie pamiętnik i piszcie codziennie kilka zdań. Pobawcie się z młodszym rodzeństwem albo poproście starsze, by z Wami przygotowało kolację lub deser dla zapracowanych rodziców. Wyręczajcie ich w drobnych pracach domowych, sprzątajcie swój pokój, wyprowadźcie psa na spacer, wyczyśćcie klatkę króliczka, wyrzućcie śmieci (tyle potraficie). Zainteresujcie się wszystkim tym, na co do tej pory nie mieliście czasu. Nie ma czasu na nudy!
pani Mirka

Miłego oglądania!

2 komentarze:

  1. Jak fajnie wszyscy spędzaliście majówkę! Zdjęcie sarny jak z FILMU PRZYRODNICZEGO! Olek, co to za miejsce gdzie jest tyle koni?!
    Pozdrawiam Was<3 Hania D z siostrą Julką<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ledwo ujrzałam sarenkę, już mi uciekła ;) Ale dwa zdjęcia ustrzeliłam ;) Pozdrawiam Haniu :)

    OdpowiedzUsuń

Miły Gościu, miło nam będzie, jeśli zostawisz komentarz. Pamiętaj, aby się podpisać.